"Conflictul e intre morala artistului si cea a societatii,nu intre estetica si moralitate"[Anne Rice]

marți, 30 decembrie 2008

Last night

E noaptea dinaintea revului.Am incercat sa dorm...dar e noaptea dinaintea revului!Ultima noapte din 2008...oh...ce an.Logic..nu pot sa dorm.Trebuie sa fac un colaj de amintiri si o lista cu "to do" si "don't".
Sa vedem ce a adus 2008:sperante,sucese,dezamagiri,frustrari,sentimente in premiera,conflicte,schimbari.Ce vreau de la 2009?Aceleasi lucruri(2008 a fost bestial).

Do:
-sa-mi mentin relatiile cu prietenii [love yaaa !!!>:D<] si sa le imbunatatesc cu familia;
-sa nu mai am atata incredere in oameni;
-sa fiu sigura ca ceilalti inteleg ceea ce sunt si ceea ce imi doresc;
-optimismul meu sa tinda spre 100 de procente;
si cam atat...daca mai sunt,le pastrez pentru mine.

Don't:
-certuri doar ca sa-mi umplu timpul;
-caterinca agresiva fata de cei care nu merita;
-superficialitate;
-mai mult de (inca) 2 pierce-uri;
-infidelitate (sau poate...);
(ca si mai sus,mentionez ca daca pe parcurs ma vor izbi alte idei,le voi pastra pentru mine)

Petreceti salbatic si nu va opriti de la ceea ce va face fericiti.Gorgeous new year!!!Rock your world!

2 comentarii:

  1. blogeritzo :)))

    Misto blogu :) nirvanisto :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tari do's and dont's -urile tale. Şi ce mi-am propus eu cuprinde, in mare, ce ai scris tu. Sper sa reusim amandoua ce ne'am propus:D!

    RăspundețiȘtergere