"Conflictul e intre morala artistului si cea a societatii,nu intre estetica si moralitate"[Anne Rice]

duminică, 19 aprilie 2009

Like a journal


Inainte,facea parte din normalitate ca tu sa fii departe.Dar de acum distanta a inceput sa devina un element real,sa apara intre noi ca un banner prost pus,in cele mai nepotrivite momente.
Nu-mi place cand ma invadeaza realismul.Nu-mi place,dar e necesar.Ca si faptul de a ne cunoaste,fix cat trebuie,nici macar cu un procent in plus,pentru a putea trece de toate (oare?) barierele.
De unele,foarte importante,deja am trecut.Dar noi obstacole ne ameninta existenta,noi obstacole ameninta a se ridica in fata noastra si a incerca sa ne sufoce.
Dar nu le vom lasa.Indiferent cu ce am lupta,o vom face pana la capat.Pentru ca un inceput luminos cere o continuare radianta.Pentru ca te ador si o parte din tine imi apartine.
(Ceea ce ma incanta la inceput incepe sa devina frustrant.As vrea sa te mut mai aproape.Coopereaza.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu